Erdoğan ile Pezeşkiyan telefonda görüştü

Erdoğan ile Pezeşkiyan telefonda görüştü

Mehmet Yıldız · Pzt 22.06.2026 19:42


Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. İletişim Başkanlığı'nın açıklamasına göre iki lider, Türkiye-İran ikili ilişkileri ile böl...

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. İletişim Başkanlığı'nın açıklamasına göre iki lider, Türkiye-İran ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel gelişmeleri ele aldı. Erdoğan görüşmede, İran ile ABD arasında varılan mutabakatın memnuniyet verici olduğunu belirterek Türkiye'nin sürecin barışla sonuçlanması için üzerine düşen desteği sağlayacağını vurguladı. Cumhurbaşkanı ayrıca müzakereleri sabote etmek isteyenlere karşı dikkatli davranmanın önemine dikkat çekti. Erdoğan, yeni dönemde bölgesel barışı güçlendirecek adımlar atmanın önemli ve gerekli olduğunu, Türkiye'nin bu hedef doğrultusunda çalışmalarını sürdüreceğini ifade etti. İki ülke arasındaki ticari, mali ve enerji iş birliğinin geliştirilmesi için adım atmaya devam edeceklerini de sözlerine ekledi.

Benzer Haberler

← Ana Sayfa